Monday, 14 September 2015

Cerpen I Love You Mr.Fussy

                     Kringgg...kringg.yeahh time to rest.arghh!!! Perut aku dah mula berkeroncong mesti korang ingat aku lapar kan.hihi berkeroncong bukan mintak diisi tapi minta dibuang korang paham paham jerla eh.
                     Aku terus menonong ke arah bilik air yang berada di tingkat dua dia atas kelas aku dan yang palingg hujung..sekali.
                      Weyy betul ke tak kantoii nie alahh!!!kau nie botakk penakut sangat la bajett gangster tapi pegecutt.nie kan masa rehat mana ada pelajar yang lalu sini .mesti diorang sibuk gi beli makanan.kalau kau taknak baikk kau blaaa..aku taknak ada yang belott nanti
                     Mata aku tak berkelip memandang dua manusia ni sibuk bercakap tanpa menyedari aku yang berdiri agak tersorok di belakang dinding tidak jauh daripada mereka.hilangg hajat aku nak membuang hadas besar
                    Mereka nak buat apa ek??..adoii kau nie Aiminn boleh tanya soalan macam tu mana la aku tahu aikk siapa yang bercakap tu suara hati kau la mangkuk hayun.err..err seramm la pulakk
                    Tinn.tinn.tinn...bergolek golek tin tu tatkala aku tersalah langkah dan menyebabkan tin tu jatuh di tempatnya.Alamakk i'm dead.
                     Arghh!! Siapa??..tuu weii botak kau dengar tak apa yang aku dengar.a'ah tin tu jatuh la.Aku kata kau dengar tak!!! bukan nampak bahlol lain kali otak tu letak kat kepala bukan kat lutut.
                    Dada aku berombak perlahan kerana kesukaran untuk bernafas akibat ditekup mulut oleh...hah!!! Soalan tu jangan tanya aku sebab aku pun tak tahu siapa yang tekup mulut aku dari belakang.
                    Kau pergi checkk botak kenapa aku pulak.aku suruh pergi jerla banyak tanya pulakk.Pergii!!!.takde sesiapa pon Don.Nak tergelak aku dengar nama gelaran  mamat tu Don!!! Macam dalam cerite "DON" filem hindustan je
                     Dah lah.jom blaa..aku rasa tak sedap hati pulak.bila dua ekor mamat tu dah hilangg dari pandangan mata aku cepat cepat aku meronta untuk melepaskan diri nak ambik kesempatan dalam kesempitan betul la mamat ni
                      Ishh!!! Lepaslah..asal kau tekup mulut aku.pegang aku pulak tu.H.A.R.A.M.hambikk kau aku eja satu satu mana tahu mamat ni tak faham bahasa melayu
                     Yangg kau gatal nak pergi menjerit tu buat apa.kalau diorang perasan macam mana.habis musnah rancangan aku.Waitt kau buat apa kat sini.eh??apsal pulak aku patutnya aku yang tanya kau..kau buat apa kat sini
                       Aku Ketua Pengawas kat sekolah nie takkan tak kenal aku..aku famouss kot .Megat Rayyan haykal bin Megat Iskandar.patutlah muka mamat ni macam familiar ek.
                       Ada aku kesah.ingat aku heran ke dengan kau.aku bukan macam perempuan lain yang tergedikk gedik bila tengok lelaki handsome macam Rayyan ni.opss terpuji la pulakk.takpe tarikk balik kata kata aku ha ha ha bukan dia dengar pun.

Bersambung...
Cerita hanya rekaan semata mata tiada kena mengena antara hidup dan mati

Hanya imaginasi dan inspirasi saya untuk menulis..^_^

3 comments: