Monday 7 September 2015

Prolog Cintaku Berputik Di Korea

                 Woi!!! Zwien,opocot mak kau.oi apa nie main sergah je tak bagi salam.woi makcik orang sergah mana pernah bagi salam kirim salam adalah.dah kau tak payah nak buat loyar buruk kat sini menyampah tahu tak kacau je orang tengah duk berangan,kau berangan sampai mana dah bintang,bulan,matahari.tak main argh berangan camtu.kau tahu aku berangan pergi koreaaa!!! Jumpa kim hyun joong oppa.woii crush aku tu.crush kau husband aku hahaha gamat kelas tu dengan suara aku gan mira 
                   Wey,jom gi rehat perut aku dah menari tarian opela cina dah nie.hishh kau nie mira opela,opela.OPERA!!! Yela aku tahu la takpayah ar menjerit sakit telinga aku tahu tak.finee jom sehari tak bulatkan badan kau yang dah sedia bulat tu tak sah kan.yela daripada kau kurus keding macam cicak kobeng Apa kau panggil aku Miraa!!!!.suara aku dah naik satu oktaf apalagi mira bukak langkah seribu la lari!!! Cicak kobeng mengamuk!! Tengah duk kejar si mira ni tiba..tiba aku terasa terlanggar satu objek yang keras dan...gedebukk!!! jatuh terduduk aku nasib baik sopan lagi huhuhu
                    Hoii!!! Tak nampak ke kau ingat sekolah ni tempat permainan kanak kanak sibuk berkejar sana sini.amboii bahasa cantikk betol mak bapak dia ni tak pernah ajar agaknya berbudi bahasa maaf ye sedari saya tahu salah saya kalau ye pun tak perlulah sampai tengking macam tu saya tak pekak lagi.Alhamdulillah  Allah anugerahkan kedua telinga saya masih berfungsi hingga ke harini wassalam tazkirah harini assalamualaikum lepas aku ucap ayat tu teros aku blaa sebelom dia bukak mulut baikk aku cabutt!!! Kang sia sia mulut aku kena cabai 
                     Zwien,kau tahu tak kelas kita ada pelajar baru  nak masuk tadi aku ada dengan madam Ros berbual gan budak tuu handsomee gila weyy cair hati aku.kau tu pantang nampak laki semua kau kata handsome dah tu aiman syafiq kau nk letak mana dalam tong sampah.tak lah longkang belakang rumah pon boleh tong sampah kan dah ada farid serentak tu pecah ketawa kitaorang tapi tak lama madam ros masuk kelas bersama pelajar baru yang dikatakan mira tadi.mulut aku melopong ternganga terkejut dan yang seangkatan dengannya aku budak yang aku langgar tadi.mamat tu plakk pandang aku and tayang senyuman sinis dia kat aku ingat aku heran ke apa bole bla la 
                    Kenalkan ini pelajar baru kelas kita,saya harap awak boleh bagi kerjasama dengan dia faham.okay awak boleh kenalkan diri awak.Baik cikgu nama saya Tengku syed khaidil bin tengku syed imran,from kajang KL, la.. kerabat tengku rupanya patutlah kerek semacam.saat mata kami bertembung cepat cepat aku larikan anak mataku ke arah lain tajam gila dia pandang aku mesti simpan dendam nie mampos aku

No comments:

Post a Comment