Friday 11 September 2015

Cintaku Berputik Di Korea Bab 2

                     Zwienn!!! Boleh tak temankan aku pleaseee...takpayah nak buat muka comel kat sini boleh tak menyampah aku tengok.pergilah ajak deviga tu mesti dia nak pergi event macam tu.aku tak biasa la
                       Alaa...dia ada tuisyen kau  tahu kan dia tu kalau ada tuisyen mana pernah nak skipp pelajar rajin la katakan
                       Haha..dengar dia nanti habis kau dia kerjakan.arghh lantak dia la.sekarang ni kau nak temankan aku ke tak nak.hermm let me thinkk the answer is NO!!!..okayy fine lepas nie aku tak nak cakap gan kau lagi fullstopp.ek eleh nk mogok bercakap plak
                       Yela..yela aku temankan tapi kejapp je tau kalau aku ajak balik kau mesti kena ikut cakap aku fahamm.oraighttt boss.
                        Japp majlis harijadi sape yang kau ajak aku pergi ni.alaa adalah kawan aku yang bagi invitation kad tapi orgg tu kau kenal la jugak.
                      Siapaa plakk ni miraa kau ni main main la hishh aku tak pergii kangg hah baru kau tahu.ala..ala janganlah macam tu kau dah janji kan.
                     Yela malam nie aku ambik kau make sure don't be late faham.kau tahu aku tak suka orang lambat kan.baikk boss patikk ikut perintah.
                       Ponnn...ponnn...hah!!! Janji kata tak nak lambat ni lambat tak menepati janji betul la kau ni miraa.alaaa lewat 10 minit je kot bisingg arghh kau nie dah jom..jom nanti lambat.. lagi lambat kita balik.
                        Takde...takde aku ajak balik make sure kau ikut cakap aku paham.iyee Cik Puan zwienn beta ikut perintahh.tahu takpe.
                       Orangg yang kita tunggu..tunggu dah datangg pon silakan...silakan cikk zwienn.khaidil!!! Kau buat apa kat sini.excuse me this is my Birthday.kawan baikk kau ni tak bagitahu ke birthday siapa yang korang nak pergi.
                      Mata aku terus larikan ke arah mira.mira sampai hati kauu.kalau korangg semua nak tahu perempuan yangg cantikk manis nie sebernarnya busukk sangatt hati dia tengokk ni
                    Mata aku tertancap ke arah skrinn besar betul betul kat depan aku ada gambar aku dengan seorang lelaki kat kelab malam arghh aku tak kenal siapa lelaki tu aku tak pernah keluar malam apetah lagi jejak kat tempat haram tu.
                      Mata aku mencerlung tajam ke arah khaidil arghh kau lelaki yang kejam.aku bencii kau khaidil.renungan aku dibalas dengan senyuman yang cukup sinis di mata aku.
                        Kau mungkin boleh jatuhkan maruah aku khaidil tapi kau kena ingatt ALLAH tu maha melihat dan maha mengetahui segala galanya pasti perbuatan kau nie akan dibalas juga akhirnya.what goes arounds comes around so you just wait and see
                        Sebaik sahaja aku habis berkata aku terus melangkah pergi dari situ tak betah duk situ lama lama hanya kesilapan yang telah aku buat aku di balas dengan cara nie sungguh murah harga diri aku di mata kau syed khaidil
                        weyy Rudy betul ke gambar yang aku sebarkan tu gambar zwien dengan lelaki clubbing.err..err tu gambar super impose boss.
                          whatt!! Woii mangkuk aku suruh kau cari bahan bukti yang betul bukan super impose tu maknanya aku pengecutt faham
  
Bersambung...

No comments:

Post a Comment